3. září 2008

Milí přátelé,
tak zatím to vypadá, že náš první singl, který rozešleme do rádií bude píseň TANEČNÍK.
Rozešleme a uvidíme, jestli ho budou hrát. TANEČNÍKA.
Protože rádia jsou nevyzpytatelná stvoření.
( občas mám pocit, že v tom mým psaní musí být hodně hrubek. Jestli jo, odpusťte mi to, prosím, hlavně vy, co si jich všimnete :-) na pravopis jsem byl vždycky hlava... )
Ten TANEČNÍK je píseň veselá, s lehkým přesahem.
Jakým, to málokdo ví :-) ale zase má ta písnička velkou výhodu, že si k ní může každy doplnit příběh, jaký chce.
Já tam mám: Chlapec na plese gymnázia tancuje asi deset minut s jednou dívkou, bláznivě se do ní zamiluje, ale nikdy jí to neřekne. Taková klasická zápletka, ale má v sobě kouzlo :-)

Mějte se pěkně, už brzo sem dáme tu píseň TANEČNÍK z naší nové a stále více a více reálné desky - PROMĚNA.
Vám všem - milovníkům divokých tanců...