6. září 2008

6.9.2008 - DEN ZPĚVŮ A FLÉTNY

Dobrý den, večer či noc naši milí hudební přátelé. Děkujeme vám, že čtete tyto řádky o našem nahrávání alba PROMĚNA, které se zvolna přehupuje do své druhé půle.
Dnes 6.9.08 nahráváme vokál Evy Vrbkové. Eva je unikátní herečka, momentálně v Divadle Husa na Provázku a taky zpěvačka se skvělým hlasem. Nazpívá nám vokál do písně KOŇMO JAK KRÁL.

19:11 - vokál je nazpívaný. S neobyčejnou lahodností. Ta píseň se odehrává v roce 1893 v Paříži a hlas Evy Vrbkové do toho roku i města přesně zapad. Kromě krásného vokálu v posledním refrénu Eva ještě namluvila celou píseň takovým jímavým pološeptem. Ona vždy řekne slovo a já ho po ní zazpívám. Je to taková zvláštní forma, ale myslím, že se nám to povedlo. Mě se to tedy líbí velice. :-)
Jsem zvědavý, jak se to bude líbit vám.

19:14 - a už dorazila flétnistka Iva. A zručně rozezvučuje tady ve studiu 3bees svůj elegantní nástroj. Má těžký part. Do písně PAN PLACÍK ( taky se ta píseň možná bude jmenovat VYHLÁŠKA Z ROKU 1940 ) bude nahrávat flétnu, která nemá slitování. Ty noty by měly bubnovat jako těžké boty do pražské dlažby.

23:34 - tak jsme opět na konci dalšího dne ve studiu. Nazpíval jsem ještě písně HAJZLPAPÍR, CHLEBA A COLA a NEDOMAZLENÁ. Vypil jsem u toho asi dva litry kofoly a je to zvláštní pocit. Tolik kofoly jsem ještě v životě během tří hodin nevypil. Teď jen všichni doufáme a věříme, že se to neprojeví na kvalitě nahrávky.
Loučím se s vámi pro dnešek. Zítra opět tady ve studiu 3bees v Holešovicích. Od půl šestý.
Neděle neneděle.

Dobrou noc.
23:38...